השכרת לימוזינה ליום הולדת- הכי שמח שיש!

יום ההולדת הוא מאורע משמעותי ומרגש בכל גיל.

יום זה מציין את גילנו הכרונולוגי מאז שנולדנו.

לכן על מנת לחגוג אותו בצורה הכי מהנה וכיפית שיש חשוב לחגוג כל שנה בצורה אחרת.

אחד הדרכים הטובות ביותר לחגיגת יום הולדת היא באמצעות השכרת לימוזינה ליום הולדת.

את המאורע תוכלו לחגוג עם עד 8 אנשים וליהנות מכל הפינוקים שיש בלימוזינה כגון: מיני בר, משקאות טעימים, כיבוד קל, מסך LCD גדול ומשוכלל, ערכת קריוקי, רמקולים חדישים ועוד.

 

יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה 

יום הולדת הוא מאורע של פעם בשנה, מאורע בו אתם חוגגים ביחד עם הקרובים אליכם את קיומכם.

מדובר על אירוע חשוב שיש להתכונן אליו מראש וכן להזמין את החברים שלכם.

ישנם ימי הולדת אשר מסמלים תחילת תקופה חדשה בחיים כמו גיל 40, גיל בו חגיגות יום ההולדת שונות מאשר גילאים צעירים יותר, מכיוון שמדובר על גיל שהוא מאין אמצע החיים בו עושים חשבון נפש עם כל מה שהשגנו עד כה בחיים וכן ניתן לעשות שינוי קריירה.

לכן השכרת לימוזינה ליום הולדת היא דרך נהדרת לציין את יום ההולדת בצורה ובאווירה שונה שטרם חוויתם ביחד עם הקרובים לכם, כי יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה ויום הולדת עם השכרת לימוזינה פעם בחיים.

לכן אל תוותרו על החוויה של לימוזינה ביום הולדת, במיוחד שמדובר על יום הולדת עגול בו רוצים לעשות משהו שונה ואחר ממה שנעשה עד היום.

 

למה כדאי לכם השכרת לימוזינה ליום הולדת?

אירוע יום ההולדת הוא אירוע מיוחד וחשוב ביותר, במיוחד שמדור על ציון ימי הולדת עגולים כמו:  30,40,50 ועוד.

לכן השכרת לימוזינה היא דרך מצוינת לחגוג עם הקרובים עליכם את יום הולדתכם באווירה וצורה שונה ממה שאתם מכירים.

במהלך היום תהיו עם נהג צמוד ואדיב שישמח לקחת אתכם לכל מקום שתרצו וכמובן אם אתם חוגגים את אירוע באולם או בלופט הוא ישמח לקחת אתכם למקום האירוע ולהחזיר אתכם.

את הלימוזינה תוכלו להשכיר לפי שעות או לפי ימים בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

באמצעות השכרת לימוזינה ליום הולדת תוכלו לא רק לחוות חוויה בצורה אחרת אלא גם ליהנות מזיכרון מתוק שילווה אתכם לאורך שנים רבות. 

 

סוגי לימוזינות ליום הולדת

כולכם מכירים את הלימוזינה הארוכה הקלאסית שמגיעה בצבע לבן או שחור.

אך ישנם 2 סוגי לימוזינות לאירועים, לימוזינות ארוכות שהן הלימוזינות הקלאסיות, ולימוזינות קצרות שהן לימוזינות אינטימיות יותר למעט אנשים.

הלימוזינות הקלאסיות הארוכות הן לרוב לימוזינות למרחקים ארוכים יותר וקצרים, ואילו הלימוזינות הקצרות הן למרחקים קצרים בלבד.

בנוסף לכך, המחירים שלהם שונים, הלימוזינות הארוכות הרגילות, מחירים נע בין 1,000-3,000 ₪ לעומת זאת הלימוזינות הקצרות והאינטימיות, מחירם גבוהה יותר ונע בין 2000-3,500 ₪.

ואם אתם רוצים לקשט את הלימוזינות תאלצו להיפרד מ-150-350 ₪, לכן יש לקחת זאת בחשבון בעת הזמנת לימוזינה מקושטת.

 

חשיבות השכרת לימוזינה ליום הולדת

באמצעות השכרת לימוזינה ליום הולדת תוכלו לחגוג בצורה שונה וייחודית את יום ההולדת שלכם ביחד עם הקרובים אליכם ובדרך שונה ממה שאתם רגילים אליה.

הלימוזינה מאפשרת ליהנות משלל פינוקים והפתעות במהלך הנסיעה עצמה שכוללים בין היתר: שתייה אלכוהולית ולא אלכוהולית, כיבוד קל, מוזיקה טובה, סרט טוב, נהג צמוד ו עוד.

לצד זה הלימוזינה מאובזרת בציוד החדיש והמשוכלל ביותר כולל הריהוט בה שהוא ריהוט יוקרתי ביותר.

ואם כל זה לא מספיק לכם, תוכלו לעשות לכם יום כיף בה שבמהלכו תבקרו במקומות שונים ותצטלמו ותמשיך לחגוג את יום הולדתכם בבר או בית קפה. 

מה זה לימוזינה האמר?

לימוזינה האמר היא אחד מסוגי הלימוזינות המפוארים והמרשימים ביותר ברכבי שטח. מדובר על רכב עם מראה קרבי ייחודי ויכולות נסיעה מושלמות שיכולות לשמש את בעל

לימוזינה לאירועים

כמה עולה לימוזינה?

אז כמה עולה לימוזינה? רגע לפני חשוב לציין שזהו אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע יוקרתי ומושקע זה ההגעה בלימוזינה. עם לימוזינה ניתן לתת כניסה

רוצים הצעת מחיר מהירה ללימוזינה? השאירו פרטים

לפוסטים נוספים

מה זה לימוזינה האמר?

לימוזינה האמר היא אחד מסוגי הלימוזינות המפוארים והמרשימים ביותר ברכבי שטח. מדובר על רכב עם מראה קרבי ייחודי ויכולות נסיעה מושלמות שיכולות לשמש את בעל

להמשך הכתבה »
לימוזינה לאירועים
בלוג

כמה עולה לימוזינה?

אז כמה עולה לימוזינה? רגע לפני חשוב לציין שזהו אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע יוקרתי ומושקע זה ההגעה בלימוזינה. עם לימוזינה ניתן לתת כניסה

להמשך הכתבה »